Odmładzanie dłoni

Do zabiegu odmładzania dłoni stosuje się lekko usieciowany kwas hialuronowy, tworzący cienką warstwę pod skórą i stopniowo wchłaniany przez organizm.

Zabieg polega na wstrzyknięciu miękką kaniulą w grzbietową powierzchnię dłoni żelu z kwasem hialuronowym. Po zabiegu wykonuje się masaż dłoni, aby równomiernie rozprowadzić preparat.
Zabieg trwa ok. 30 minut.

Dla kogo przeznaczony jest zabieg?

Polecamy go osobom, które chcą poprawić wygląd skóry dłoni, przywrócić im sprężystość, jędrność, odzyskać właściwy koloryt.

Jakie mogą być efekty po zabiegu?

Po zabiegu obserwuje się poprawę nawilżenia, gęstości, jędrności i kolorytu skóry, widoczna jest redukcja przebarwień, spłycenie drobnych zmarszczek. Skutkuje to odmłodzeniem i wyraźną poprawą wyglądu skóry dłoni. Prześwitujące naczynia i kościec dłoni stają się mniej widoczne.

Kiedy pojawia się i jak długo utrzymuje się efekt?

Efekty widoczne są natychmiast po zabiegu i ulegają wzmocnieniu w ciągu 2 tygodni (dzięki zdolności kwasu hialuronowego do wiązania wody). Utrzymują się ok. 6 miesięcy i zależą od indywidualnych cech, warunków anatomicznych, a także trybu życia pacjenta.

Czy zabieg jest bolesny?

Zazwyczaj nie. Niekomfortowym może być wkłucie igły, dlatego zdarza się, że na ok. 30-60 minut przed zabiegiem miejsca poddawane korekcji smarujemy kremem znieczulającym.

Jakie są zalecenia pozabiegowe?

Przez dwa tygodnie po zabiegu należy unikać silnego nasłonecznienia i nagrzewania.

Jakie są skutki uboczne zastosowania zabiegu?

Jednym ze skutków ubocznych po wprowadzeniu preparatu jest nieznaczne zaczerwienienie skóry, czasami obrzęk. Zdarza się, ale już rzadziej występowanie zasinienia lub krwiak (spowodowany uszkodzeniem drobnego naczynia w trakcie wprowadzania igły w tkankę). Wszystkie opisane skutki są przemijające i znikają w ciągu kilku godzin lub dni.

• ciąża, okres karmienia
  • miejscowe infekcje skórne
  • choroba o podłożu autoimmunologicznym w aktywnym okresie choroby
  • skłonność do powstawania bliznowców