Medycyna estetyczna

High Intensity Focused Ultrasound

High Intensity Focused Ultrasound w skrócie HIFU to technologia wykorzystująca ultradzwięki ,będąca doskonałą alternatywą dla liftingu chirurgicznego. Zabieg jest idealnym rozwiązaniem dla osób chcących skutecznie opóźnic procesy starzenia, a sam zabieg obarczony jest minimalnym ryzykiem wystąpienia skutków ubocznych.

Głowica zabiegowa pozwala na wytworzenie leczniczego efektu termicznego poprzez precyzyjne skupienie energii akustycznej, w obrębie ściśle określonej głębokości tkanek. W trakcie zabiegu naskórek i tkanka powierzchniowa są bezpieczne, działaniu ultradźwięków poddawany jest jedynie wybrany obszar.
HIFU jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które oczekują błyskawicznego i spektakularnego efektu w postaci liftingu skóry, jednocześnie szukając bezpiecznej i nieinwazyjnej metody która nie wiąże się z długotrwałą rekonwalescencją i pozwala powrócić do codziennych obowiązków w kilka godzin po zabiegu.

Rekonwalescencja i efekty uboczne

Bezpośrednio po zabiegu Skóra jest lekko zaczerwieniona, może pojawić się obrzęk oraz nieznaczne dolegliwości bólowe.Stan taki może trwać kilkanaście godzin a objawy ustępują samoistnie. Rekonwalescencja nie jest wymagana i pacjent może wrócić do normalnej aktywności tuż po zakończeniu zabiegu.

Efekty

Efekty w postaci poprawy struktury i napięcia skóry pojawiają się stopniowo, zauważalne są w ciągu 3 do 6 tygodni po zabiegu.Maksymalne efekty widoczne są natomiast po serii 2-3 zabiegów i obserwowane są średnio po 3 miesiącach od pierwszego zabiegu.

• terapia wysiłkowego nietrzymania moczu
  • obkurczanie i rewitalizacja pochwy
  • rewitalizacja i odmładzenie miejsc intymnych
  • poprawa jakości współżycia